Sunday, March 1, 2009

miss my siblings

baru-baru ni appa n kak ngah balik rumah..
seronok sangat..
sampai aku buat lawak bodoh n pelik2..
haha..
kak ngah cuma gelak je..

pastu,
biasala kitorang gaduh2..
x de la besar-besar sangat
macam perang dunia ke-4 nak meletus..
macam tu la..
tapi x de la guna bom berapi
setakat bom air liur jek..huu

tapi klu diorang gaduh
aku diam je (ye la tu)
tengok diorang gaduh
n sokong sapa yang agak2 nak menang
haha~ apa punya sis la ni

tapi..
rasa best sangat bila family aku
gathering macam ni
makan chicken chop sama-sama
gelak sama-sama
nangis sorang-sorang
sapa yang cari pasal
dia nangis la..haha

aku rasa macam aku dah kembali menjadi aku yang dulu..
hurm?
macam mana aku yang dulu ek?
haha..itu aku x taw..tapi macam tu la

because..
sepanjang aku duk rumah sorang-sorang ni..
i always feel lonely -almost all the time..
n takut ngan bayang-bayang sendiri..
korang bayangkan laa..aku peka dengan sume bunyi
coz kiri kanan jiran aku,major da kena rompak..

n aku tinggal sorang kat umah
setiap masa aku berdoa agar aku selamat
n ummi balik keje dengan cepat..

korang..
doakan aku taw..
pray for my safety
pray for me..tq

5 comments:

NUR azua LIYANA said...

salam..
cik akak!!
dun wory la, kte doakan awk selamat n "CEPAT KAWEN".amiin..
lalalalalaa~

nextGEN said...

cepat kawen??amin..haha..klu ckup 40 owang,insyaAllah makbul nh..
mcm ak gak a cte ko nh..ble 8 adek beradek dpt kumpul tu,pergh,gerenti gmpr umah..

NUR azua LIYANA said...

yes!!yes!!ade supporter.trah,da due org doa awk cepat kawen.hahah

Athirah said...

hurm
waa
malu la kita..
suro kita kawen?
calon pon x de..
cheh..
no comment!!

dEe-Nie said...

Insya Allah.. boleh selamat!! kte doakan athirah slmt.. jelesnya dia ada adik brdik bnyk!!! hehe.. thx coz share cte ni.. sronok!!