Monday, March 16, 2009

at last

setelah memerah otak untuk membuat keputusan,
aku kini dengan sebulat suara mengumumkan bahawa aku yakin untuk meneruskan pengajian dalam bidang perakaunan..yeye..at last, i made a decision.alhamdulillah..

agak lama untukku memikirkan arah tujuku kerana ini soal masa depan..
ummi n ayah aku bersetuju dengan pilihanku kerana yang penting aku minat dan ada kesungguhan untuk mengambil subjek itu.

kata ayah: pilihla apa-apa bidang sekalipun, tapi pastikan uyu (aku la)buat yang terbaik dan seboleh-bolehnya mencapai peringkat yang tertinggi iaitu Ph.D

aku berharap minatku dalam bidang perakaunan ini akan semakin bercambah hari demi hari..

walaupun, aku sangat mencintai bahasa arab,
tetapi hatiku lebih cenderung untuk memilih bidang perakaunan..
aku tidak tahu mengapa..tapi aku yakin dengan pilihanku..

dan sekarang,
aku agak sibuk nak apply upu, jpa, sime darby..

aku harap dapat pergi fly pegi overseas (fly wihout wings)hehe~,
kalau under jpa, boleh pegi australia or uk
for accounting..
kalau sime darby, tak taw la plak

semoga aku dan rakan-rakanku mencapai yang terbaik dan apa yang diimpikan.
amin.

2 comments:

morsmode said...

cayok2 kak athirah

:)

may Allah bless u in doing anything

deenierodzhan said...

woah!!!!!!!!!!!!
ambik akaun!!!!!!!!!!!!!!!
SEMOGA BERJAYA DALAM APA BIDANG SEKALIPON!!!!!!!!!!!