Friday, March 27, 2009

aku n..



kak raja(21)n aku(18)..nampak macam aku lagi matured ea? lalala~



aku n aja da bomb..hehe


aku n cikin..she loves me so much..
adeii, perasan lak..jangan jeles!



aku n my friends ..pic ni diambil masa habis spm..ada cerita di sebaliknya..

aku, fatin atiqah n hajar keluar senyap-senyap dari sekolah semata-mata nak pergi kat taman permainan depan sekolah tu..pakcik wan jambol(guard) takde masa tu..hehe..
kitorang apa lagi..jangan buang masa..jom serbu the playground..ahaha..masa da jejak rumput kat taman tu..tetiba lak aku nampak kelibat pakcik wan jambol..waa,aku cuak giler sambil berkata "wei korang, pakcik tu macam panggil kita je"..dengan segannya, kitorang pon berjalan perlahan-lahan masuk ke dalam sekolah balik..n guess apa yang pakcik tu kata "hari ni hari last kat sekolah kan, x pe..pergilah main"..haha..ingatkan nak marah tadi..

lepas tu,kitorang pon panggil kawan-kawan yang lain untuk join kitorang..



bila kanak-kanak besar terlepas ..haha

3 comments:

siti-situ-sana-sini said...

gamba last tu yg paling syok..de ke patut pas breakfast kt dm,tros lari2 g playground..heee..mmg xkn lupe tym tu..

Nurul Athirah said...

haha..
hajar budak kocik..
tapi kita lagi kecik ea?

khaliesahkamal said...

kita bertiga sama2 masih kecik..haha.