Sunday, January 31, 2010

sedih

rasa terkilan bila satu hari..

terserempak dengan member sekolah rendah..

x de la rapat sangat..

tapi masing-masing kenal laa antara satu sama lain..

dia dah free hair..

time tu, nak tunggu makanan kat restoren..

memang terkejut habis..

sedih bila pandang..

sedih bila ingat kembali..

kenapa da jadi macam ni kawanku?..

aku rasa bersalah pula..

aku tak nak jadi baik sendirian..

aku mahu kita semua sama-sama jadi baik,,

tapi,

kau di duniamu

dan aku di duniaku..

mungkin satu hari nanti,

kita akan ketemu jua teman..

hingga saat itu ,..

aku berharap agar pintu hidayah terbuka buatmu..

dan pabila sudah bersua..

kita sama-sama punya satu misi..

tegakkan Islam yang satu

suara kecil di dalam hati bersuara,
7.44 a.m / 1 Februari 2010

2 comments:

Nadiene said...

hmmm,,,

susa nak bagitau problm nie...

tp sbgi kwn, berdoa je mampu.

Nurul Athirah said...

hidayah tu..
Allah yang punya kan?
erm..mm