Wednesday, December 16, 2009

silalah jangan

erm.. sekadar meluahkan apa yang terbuku dihati..

as you all know, aku ni accounting student, okay..

pendapat aku la kan..
setiap subjek ada kelebihan dan kekurangannya yang tersendiri..
ada kesusahan dan kesenangannya yang tersendiri juga..

so, kalau korang asek nak compare je ngan subjek lain..
contoh : accounting lagi senang r daripada subjek ini..itu
TAK FAIR LAA..aku ulang sekali lagi..X FAIR !!

eh.. satu soalan la en aku nak tanya kat korang..
korang ni ada basic accounting tak?
korang pernah belajar accounting tak ?
tau tak susahnya macam mana?
senangnya macam mana ?..
tau ke??..

stop ar weyh..
rasa bangga diri sangat ke belajar subjek2 yang lain tu ?..


silalah jangan
pandang rendah dekat student2 yang amik course accounting ke, ataupun course bahasa..

kalau korang nak buat account pun x reti en..
sama la, semua orang ada kelebihan dan kekurangan masing-masing gak..

aku pantang ar bila orang kata "account itu senang"..
bak tajuk khaliesah dalam post latestnya 'SHUT UP -MAKSUDNYA DIAM'

sorry kalau ada yang terasa..
sekadar ingin berbicara dengan blog ni..
tak lebih dari itu..

jika tak suka,
silalah ke luar..

terima kasih

6 comments:

nora said...

knape ni tira?

hm..sory la salah silap...

salam maal hijrah...

Saya said...

salam...
nape thirah?...relax....tenang.. jgn marah2 ye...
tapi kita setuju ngan luahan ni..
hehe...
betullah, setiap subjek ada susah senangnye...
mana leh compare ikut sesuka hati...

salam maal hijrah...

Anonymous said...

yup2..betol tuh..aten dlu pn penah cbe blaja dgn mommy bwat account..susah gler..pusing kpala..

sabar ye, athirah..
"Sesungguh'y Allah b'sme2 dgn org y b'sabar"

take care

Nurul Athirah said...

> nora

hmm.. nape nak minta maap..
nora x de wat salah en..


> najwa

yup2.. x leh nak cakap sesuka hati ikut sedap mulut je tapi tak guna akal dan tak didasari dengan ilmu..

salam maal hijrah juga ..


> fathin

semoga kita tergolong dalam kalangan orang-orang yang sabar..

you..take care too k..

Imran Mohd Zawawi said...

kikikikiki..
baru taw sape atira sbnonye..
nh baru ley pggl..
super atira..yeahh..

ad fb x..add ak..hihi

Nurul Athirah said...

> ichiexe

erm..
sorry the morry..
aku x men fb ni..
cukuplah ym semata
huh