Sunday, December 27, 2009

larii

ada satu hari ni aku mimpi..
time tu lepas zuhur..
penat sangat buat kerja sampai tertidur..

aku mimpi la kene kejar dengan something,
sampai rasa cam nak jatuh gaung je..
nafas pun macam semput je sebab semangat sangat lari.

sampai bila tersedar dari tidur aku terduduk..
"eh, aku kat universiti rupanya..huh"

pengajaran : bacalah doa sebelum tidur!

7 comments:

valeria said...

hik3
klaka la athirah nih..
seb bek x jatuh katil
kalo mimpi aten msti sonok..kn3..?
xsemput
bgun tido mke b'seri2
heeee~

p/s only now dat i realized u're such a "cute" fren.."cute" athirah..hakz~

habibwafiy said...

kite penah mimpi kene kejar ngan ank patung..
seram,smpi skrg ingt..
huhu
tulah,doa xbace..
perlndungan Allah xmntak..
hihi

aten>ye ke??
nk cuba la mimpi aten mlm ni..
tgok esok camana.. :)

Athirah said...

err?..

only now?
haha..
i am an ordinary person..

'cute' is an offence for me..
hehe

Athirah said...

wuhuu..
takutnya..

anak patung?
bergerak pusing2 kepala?

siti-situ-sana-sini said...

sye mimpi athirah..

dEe-Nie said...

huhu.kdg2 susah kte nk ingt smle pe yg kt mimpi en..

Athirah said...

> siti hajar

ehh?.. ye ke ni?
mimpi kita ?..
cam x caya je kita masuk mimpi aja..

kita wat ape ea dalam mimpi tu?
'pau' aja beli eskem?..hehe

> deenie

yup2.. da bangun tidur tu..
biasanya da x ingat pape..
just tau, time tido ada mimpi something..