Friday, October 30, 2009

sepanjang sem 1..

hipe, let's recall again.. apa yang da berlaku sepanjang sem 1 ni..

mula-mula, aku masuk usim en.. lihatlah muka semangat nak belajar ni..


mula-mula masuk memang ar sume nampak skema je..haha
semua dak tamhidi pakai kasut pegi kampus termasuk la aku ni ha..
yang peliknye senior2 majoriti pakai sandal je..

tapi sekarang, wuhuu..
pakai la pape pun,
janji pakai, jgn kaki ayam sudah laa..

dalam masa duk sibuk-sibuk study,
jangan lupa untuk bersahabat..


athirah ,, maryam

kat tasik depan apartment
arfah ,, imah ,, maryam

dalam bas, before exam..
aini, athirah, aina, athirah, mimie

best bila ada orang nama sama ni..
maknanya nama tu famous okay..
tapi susah sket bila orang panggil,
dua-dua toleh.. haha..
wat malu je..


harapanku bila timba ilmu banyak2..
dapat menyumbang bakti kepada semua..
nak list kan panjang plak kang..

okay
semoga aku dapat mengubah nama aku menjadi ;

Prof. Nurul Athirah Bt Ir. Mohd Sobri


angan-angan nak jadi Ph.d holder,
kita tengok nanti..
Athirah, I dare you !!

2 comments:

Hidayat AF said...

aku lak brangan2 nak jadi rankholder
hehe
same2laa kite brusaha ye

Athirah said...

okay..
first time ko komen blog aku..haha
rasa cam pelik..
tapi ko memang pelik..

kena angan-angan plus usaha sekali
baru mantop ey..

ciao