Thursday, April 16, 2009

lihat, dengar dgn mata hati

dengarla lagu ni sampai habis..
perhatikan setiap bait lirik tu..
n marilah kita bersama-sama muhasabah diri....

* kalau video tersekat, tekan pause dulu..biarkan video upload sampai habis..then tekan play balik..okay =)





ha..
macam mana perasaan korang..
ok x nasyid ni??

hmm,
x de terasa apa-apa dalam hati ke?

okay..tak pe
try tengok ni pula k..





korang perasan something x?
bila dilihat dari atas melalui satelit,
sekitar kaabah itu bercahaya..

disaat planet-planet berputar mengelilingi matahari,
pada masa yang sama ..
jutaan ummat manusia tawaf mengelilingi kaabah..

Subhanallah..



pintu taubat masih terbuka..
selagi matahari belum terbit sebelah barat..
selagi nyawa belum tersekat di kerongkongmu..

sebutlah,
astaghfirullahalzim 3x

n perbaharuilah syahadahmu
.....

p/s : pesanan khas yang ditujukan buat diriku yang sering lupa..

6 comments:

atok said...

adeh insafnye
eheh

..~mE sTarLigHT~.. said...

kte da pnah gi ESQ ni..besh3!!
btol kata atok atas ni..
insaf2!!

Athirah said...

to atok > semoga post saya kali ni menjadi renungan n iktibar buat kita semua..


to starlight > kita tahula hajar pernah pergi ESQ tu..hehe~ kuat x ingatan kita..n lagi satu,
kita ingat yang bentuk otak kita menyerupai bentuk orang tengah sujud kan?? hmm

..~mE sTarLigHT~.. said...

hmm,kte ke yg cter kt tira pasal tu??
nmpknye da low bat la kte..
kne recharge blek ni..

Athirah said...

haha..
da low bateri..
takpe2..
nanti kita kasi charger k..
lalala~

..~mE sTarLigHT~.. said...

ala,tira nk tw ke nk bg charger cne??
n cocok kt mne tu??
hua3!