Sunday, July 18, 2010

tadika 2 bulan

OKAY.. semua letak jari di mulut,..
zip mulut ye.. jangan bising2..
cikgu saletep karang.. (bajet garang).. haha


muslihin, hasnul fahmi
yang kurang rajin dgn yang lebih rajin..

tapi kalau dulu2 pun
aku malas jugak.. heh

ammar, hafiy, mulhim saneem, haziq
say kambingggggggg..

:)
ni nama dia ameer ishraff
hensem laa.. hak2
agak2 klu aku tunggu dia besar sket
aku pi pinang dia.. hik2
men2 je la


ni ainun
umur 4 tahun..
yang paling kita sayang.. :)

pagi-pagi, ainun akan datang
duk atas riba aku..he

then, ainun akan cakap
cheguuu, jom nek boyann..
sambil tarik2 tangan

urgh..
miss this time.. ;(


eei, amar x tutup mulut..
nanti masuk lalat..

okay, jom baca sama-sama
alif, ba, ta...

fatimah dan nurin liyana

ouh, pasal nurin ni lagi satu hal
nangis je bila datang tadika

punya la buat drama hindustan kat halaman tadika tu..
adegan tarik-menarik tangan.. haha

erm..
agak-agak en,
budak-budak tadika tu ingat lagi tak dekat cikgu tira ni?

^__^

2 comments:

dEe-Nie said...

ouh.. jd cikgu tdika ea...
bgus2...
mmbntuk ciri2 keibuan... hehehe...

miss s.e.r.e.n.i.t.y said...

:P