Saturday, August 22, 2009

Antara Blogspot atau Blogpsot

sumber : iluvislam.com
penulis : myikhtiar

Sedar atau tidak sedar, pengaruh yahudi semakin menular. Mereka bukanlah berjuang semata-mata menggunakan senjata. Benar, teknologi senjata mereka sukar ditandingi masakan tidak sekitar Gaza penduduk Palestin merana hilangnya tempat berteduh. Namun ada satu senjata yang sukar kita tentangi. Ia tidaklah memerlukan jemaah ribuan tentera, namun ia memerlukan kekuatan diri sebagai benteng daripada keangkuhan Yahudi.

Perang Psikologi?

Itulah kaedah peperangan yang kini semakin menular ke seluruh dunia terutama negara Islam. Namun persoalan di sini bukan ingin penulis ulaskan tentang yahudi kerana terlalu panjang untuk dihuraikan siapakah yahudi yang sebenarnya.

sila cuba..
Baik, sila lihat URL blog penulis

cth : www.namaanda.blogspot.com
www.namaanda.blogpsot.com

Mereka telah mereka satu laman web tentang kitab penjelasan kitab Bible. Diperhalusi melalui perkataan blogspot kepada blogpsot.

Cuba anda buka www.apa2jer.blogpsot.com. Lihat apakah yang anda lihat?
Bijak mereka menggunakan teknologi sedia ada mengoncangkan akidah kita.

* * * * * * *

saya cuba beberapa blogspot yang tak wujud dan gantikan dengan blogpsot. nampaknya semua redirected ke site abundantbible.com. maybe dia dah beli domain blogpsot.com

targetnya mungkin orang-orang yang nak cari pasal islam di blogspot-blogspot, bila tersilap taip maka masuklah dia ke laman web abundantbible.com

Rujukan :
http://www.myikhtiar.com/search?q=bible

3 comments:

Anonymous said...

ana pnh tersilap tulis link mcm tuh la..

n btol r.. dia menju ke arah lmn web bible... smpt la bce sket2..

huu... x sngke lak itu satu propa..

morsmode said...

betoi ! saye dah kena dah. hampeh terasa

Nurul Athirah said...

maka. berhati-hatilah dlm explore internet ni. ada pros. ada cons. jangan tersilap pilih . pilihan di tangan kita. to live well or to live hell, you choose. your choice !