Friday, October 30, 2009

exam.. xoxo

alhamdulillah, aku da abis exam..
da balik rumah da pun..
huhu.. besh2x..
kak ngah dgn appa pun balik jugak..
appa da mula nak meninggi..
x suke2.. x best la kakak lebih "rendang" dari adek..
waa... x pe la.. k. long redha atas ketentuan-Nya..
ceh, babbling sorang2 plak.. haha

nak tau x, apa aku wat time study for my final ?

mestila study... haha.. x kan studoo plak en..
tapi bleh la kata dua-dua.. study + tido = studoo..
eh ke studio?.. pa pe la..


okay, ni aku punya meja.. serabut plus serabai time study.. but then, kena kemas jugak en?.. huhu.. gambar owner x de.. dia tgh sibuk study time tu.. lagi satu, sape lagi y nak tangkap pic ni klu bukan owner en?..

earphones terselit kat celahan kertas-kertas dibiarkan begitu shj tanpa mendapat perhatian sewajarnya.. haha, padan muka.. nak merajuk ke ha earphones ?.. pujuk diri sendiri laa.. *wink*.


okies, yang ni kertas kata-kata semangat.. nampak x ?..
kat sebelah tu ada bendera.. tau x tu bendera apa ?
pergila tanya pak cik google ke uncle yahoo ke..
for sure diorang tau punya.. hehe

bengang eh?
yela yela, aku bagitau..
tu bendera lambang sebuah negara Islam iaitu Palestin..
kalau remaja-remaja di sana tegar untuk berjihad dengan darah dan nyawa..

mengapa tidak aku berjuang dengan mata pena?..
mengapa tidak kamu juga melakukan sedemikian?


sesapa yang x tau "menatang" ni apa memang nak kena ketuk..
thanks a lot, dear spec..
i am blurred without you..

T.A.M.A.T

No comments: